آخرین اخبار

ویدئوی جنجالی علیه بایدن؛ ترامپ به سیم آخر زد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جمهوریخواه آمریکا ویدئویی جنجالی را علیه رقیب انتخاباتی خود جو بایدن منتشر کرده که رئیس جمهور فعلی و دموکرات آمریکا را در حالیکه در پشت یک وانت بسته شده است، نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
12 فروردین 1403
کد مطلب : 12507

جو بایدن و ترامپ

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و رقیب سرسخت جو بایدن در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری این کشور که قرار است ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۵ آبان ۱۴۰۳ برگزار شود، اشاره کرد که این ویدئو روز پنجشنبه در لانگ آیلند، زمانی که او در مراسم گرامیداشت افسر کشته شده پلیس نیویورک شرکت کرده بود، گرفته شده است.

در این ویدئو دو خودرو با پرچم‌ها و تصاویر حمایت خود را از ترامپ نشان می‌دهند. اما در پشت یک خودرو تصویر بایدن وجود دارد.


بیشتر بخوانید: ترامپ: اگر در انتخابات پیروز نشوم، حمام خون به‌راه خواهد افتاد


استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «این تصویر پشت یک وانت است که در بزرگراه در حال حرکت بود. دموکرات‌های دیوانه نه تنها خواستار خشونت نفرت‌انگیز علیه ترامپ و خانواده‌اش شده‌اند، بلکه در واقع سیستم قضایی علیه او را به سلاح تبدیل کرده اند.»

مایکل تایلر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت: «این تصویر بایدن که ترامپ منتشر کرده در واقع همان محتوایی است که خواستار «حمام خون» است یا به گروه پسران مغرور می‌گوید «بایستید و کنار من باشید. ترامپ مرتباً به خشونت سیاسی دامن می‌زند و زمان آن رسیده است که مردم او را جدی بگیرند. در این خصوص باید از افسران پلیس کنگره بپرسید که در ۶ ژانویه برای محافظت از دموکراسی ما مورد حمله قرار گرفتند.»

این ویدئو نمونه دیگری از اقدامات ترامپ را نشان می‌دهد که از تصاویر خشونت‌آمیز در پیام‌های تبلیغاتی‌اش استفاده می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد که تمایل او به لفاظی‌های تحریک‌آمیز به تلاش او برای رسیدن به کاخ سفید کمک می‌کند.

ترامپ در اوایل این ماه هشدار داد که اگر در انتخابات ۲۰۲۴ شکست بخورد، یک «حمام خون» برای صنعت خودروسازی آمریکا و این کشور به راه خواهد افتاد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ترامپ وعده «تعرفه ۱۰۰ درصدی» بر خودرو‌های تولید شده در خارج از آمریکا را داد، تا از صنعت داخلی حمایت کند. این اظهار نظر همچنین در بحبوحه اختلافات گسترده در مورد صنعت خودرو، اتحادیه ها، افزایش تولید خودرو‌های الکتریکی و کارخانه‌های خودروسازی در مکزیک منتشر شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دسامبر گفته بود که مهاجران «خون آمریکا را مسموم می‌کنند» و از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای حمله به بایدن به‌عنوان «تهدیدی برای دموکراسی» نقل قول کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =